Servis automatických a profesionálních pákových kávovarů

Po vyplnění a odeslání nezávazného formuláře Vás budeme telefonicky kontaktovat pro upřesnění konkrétního termínu vyzvednutí přístroje u Vás. Po přijetí a prohlídce kávovaru naším technikem Vás kontaktujeme s přesným rozpočtem oprav. Po odsouhlasení kávovar opravujeme a odesíláme zpět na Vaši adresu. 

Servis kávovarů zajišťujeme na území celé ČR (využíváme svozovou službu)

Pokud potřebujete opravit kávovar a nemáte možnost jej doručit osobně, vypusťte vodu z přístroje (postupujte dle návodu k Vašemu kávovaru) dobře přístroj zabalte do krabice (nejlépe originální), zabezpečte proti poškození tak, že kávovar vložíte do pevné krabice, dobře obložíte a vyplníte formulář níže s objednávkou svozu. Cena této služby je 420 Kč bez DPH (tam i zpět) - neplatí při reklamaci.

Pravidelné čištění kávovarů:

Zákazníkům doporučujeme pravidelné čištění kávovarů zhruba po 18 měsících. Při větší spotřebě kávy např. 10kg měsíčně je vhodné pravidelné čištění a údržba každé dva měsíce. Čistění provádíme dle dohody, většinou do druhého dne. Součástí této údržby je čištění hadiček a průtokoměru, vyčištění a seřízení mlýnku, vyčištění a kontrola spařovací jednotky, čištění prostoru za spařovací jednotkou, čištění kávových cest, odvápnění a odmaštění povrchu kávovaru.

Proč čistit kávovar?

Při přípravě kávy se v kávovaru usazují aromatické oleje, které jsou obsaženy v kávě. A tyto oleje po nějaké době negativně ovlivňují chuť a kvalitu připravované kávy. Je proto velmi důležité pravidelně provádět proces čištění. Čistící tableta rozpustí usazené oleje a dezinfikuje části, kterými káva protéká. Po každém čištění okamžitě poznáte rozdíl v chuti a kvalitě připravované kávy.

Proč odvápňovat kávovar?

Při provozu kávovaru se v topném tělese (boileru) usazuje vodní kámen, který je obsažen ve vodě a vodní kámen také velmi výrazně ovlivňuje kvalitu kávy. Proto je potřeba pravidelně kávovar odvápňovat. Používá se tekutý přípravek  nebo tablety . Pro spuštění odvápňovacího procesu si prostudujte návod k Vašemu kávovaru. UPOZORNĚNÍ - před odvápněním vždy odeberte filtrační patronu (pokud ji máte v kávovaru)

Proč používat filtr vody?

Filtr vody slouží ke změkčení vody, odstranění mechanických nečistot a těžkých kovů a odstraňuje zápach chlóru z vody. Filtry jsou účinné, jen je potřeba dbát na pravidelnou výměnu. Filtr může být v kávovaru maximálně 2 měsíce, poté se musí vyměnit. Ztratí svou účinnost a mohou se  v něm tvořit plísně. Stává se, že zákazníci osadí filtr při koupi kávovaru a nechají ho tam i dva roky. Takovou kávu bych na návštěvě dostat nechtěl.

Jaké kávovary servisujeme?

Provádíme servis automatických kávovarů těchto výrobců: Nivona, Jura (Ena, Impressa F50, F55, C5, Impressa J5, Z5 ), Saeco (Aulika, Phedra, Magic, Royal, Vienna, Incanto, Stratos, Odea, Talea, Primea, Lirika, Office, Idea, Royal Gran Crema, Idea), Philips (Série 5000 EP5331, 5332, 5333, 5334, 5335, 5336), Solis (Master 5000, 5000 Digital), GAGGIA, ROTEL, TURMIX, TREVI, KRUPS, KÖENIG (KOENIG), SIEMENS, SPIDEM, SATRAP, DeLONGHI, AEG. Elektrolux, Divina, a další.

Opravujeme elektronické desky profesionálních i automatických kávovarů.

Provádíme i servis a kompletní repase profesionálních kávovarů např. Astoria, Magister, Carimali, Cimbali, Expobar, Faema, Rancilio, Nuova Simonelli, Reneka, San Marco, San Remo a apod.

Poptávkový formulář

Jsme tu pro Vás

Pro konzultaci Vašeho problému s nefunkčním kávovarem nás kontaktujte na tel. +420 603 487 185 nebo e-mailem  josef.majercak@alacaffe.cz

Najdete nás také na adrese - Křížkovského 793/61, Třebíč, 674 01, Po-Čt 8-12 13-17 a Pá 8-12 13-16